sunnuntai 13. toukokuuta 2012

12.-13.5

Eli siiis juup .. en tiä oikeen mistä alottasin. No vaiks siitä et hyvää äitienpäivää kaikille !

Eilen, 12.5. En kauhesti ehtiny keprujen kaa tauhuu ku eka lähin kaupungille ostaa kengät, hupparin ja lökärit ja pelkkien kenkien ostamises meni yli 2 h ku kierettii 4 eri paikkaa :// et ihan jees. Sit kodin kautta yhen pikku miehen 1 v. syndeil ! Et onnee vaa sillekki ! Ja se söppänä oli jsut oppiis kävelee <3 Mutta siis. Sit sen jälkee lähin Viltsulle ja me ratsittii sit eka Sparta ja Viltsulla oli Spry. Jotain 1 m mentii. Tai mä menin. Viltsu hyppäs vaa jotai 80 cm :)) Mut sen jälkee mä tarjouduin viel ridaa Racon ja Viltsu piti mulle ja ruunalle tunnin. Sellanen puomi/kavaletti tunti oli kyseessä. Ku Viltsu kuvas mua kun mä olin nostaa laukkaa keskiympyrällä ja sit sil pätkäl kuuluu et 'mistä lähtien hevoset on nostanu laukan naksutuksesta' hiukan repesin ku kuuntelin sen xD





Tänään sit meni äitienpäivän vietossa ssuurin osa ajasta. Sit ku me käytiin mun isovanhemmil ja siel oli semmanen pikku neiti joka repi ihan kivasti hiuksista <3 Lähettiin kylille joskus 12 aikaa ja takas tultii 16 aikaa :/ Sit homehduin 2 h sisäl ja ulos lähin vasta 18 aikaa :// Tallista nappasin mukaan Hoppnettin :) Sillä sitten treenasin noihin tuleviin kisoihin jotka on 19.5 :)) Alkuverkan jälkeen alettii menee keskiympyrää eka sillai et neljä pysähdystä yhteen ympyrään. Sit siirryin sellaseet et ravasin joka toisen välin ja kohta ravasinkin jo koko ympyrää :)) Hiukan Hoppnet kulki pää pystyssä alussa mut kyl se siitä sit rauhottu :) Treenattii hiuka laukanostoo pysähdyksestä joka osottautukin aika hankalaks ku aina piti ravin kautta kiihdyttää eka (; Mut lopult e suju sa siirryttii laukanvahtoihi. Eka mentii ihan ravin kautta halkasijalla ja kohta mentiin jo askeleessa. Nää orilta suju ihan hyvin.




Aika tylsä postaus mut elämä on tylsää ja kaikkee ;// + olkaapa hypät ! laatu kuvia <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti