sunnuntai 3. kesäkuuta 2012

'Ammuin pikku miehen...'

'...se vei koko käden' x) Eli ensinnäkin asia 1. Sori etten oo postannu viikkoon, ei oo ollu mitään postauksen aihetta :'D. 2. Tästäkin tulee hyvin tylsä postaus. 3. Kesäloma on alkanu.. sateen parissa :/ 4. Alotan nyt ;)

28.5. Taisin olla Viltsun kanssa mut en muista siit mitään D:

29.5. Tää päivä on kans yhtä tyhjän kanssa. Sen verran muistan et olin ostaan kevätjuhla/todistusten jako vermeitä. Mukaan kaupungilta tuli parit legginssit, shortsit, pari toppia ja sellanen jännä sininen paita.

30.5. Oli sit koulusta luokkaretki poriin. Oltiin syömässä Raxissa ja kattoos Amerikan Pie: Luokkakokous..taas ;) Mut joo kivaa oli yms. Sen jälkeen oli lääkäri, joka oli yhtä tyhjän kanssa :p Nuhan takia me sinne mentiin.. Mut siis Evellä menin vielä lääkärin jälkee vähän aikaa mut sit polvee alko vihloo ni piti lopettaa. En kuvannu tai mitää eli siit ei oo mitää materiaalia.

31.5. Mentiin sit Viltsun kaa lenkittää Hania naparantaan. Me mentiin sinne kivitietä. Kun päästiin sinne, käveltiin rantaa pitkin yhelle laavulle mis sit oltii jonkun aikaa. Sieltä uimarannalle jossa me 'uitettiin' Hania. Sieltä siihen leikkariin. Mentiin oikeestaan vaan sen takii sinne leikkariin ku siin on aidat ja koiran voi pitää vapaan siel xD Mut olihan meil hauskaaki ku sekoiltii siel! Jossain kohtaa me sit lähettii takas koirarantaan ja uiteltii taas Hanii enne ku mentii istuu siiheen laiturille. Kaikki seuraavat kuvat on (c) Viltsuh.















Eli kertauksena vielä et edelliset mkuvat (c) Viltuh. ja TÄSTÄ ääset Viltun blogiin ! :)

1.6. Olin sit tallilla ratsastaas ja siihen se koko päivä (jollei koulua lasketa) menikin. Tunti alkoki vast 17 et olin siel vähä liian aikasin mut tapoin aikaa silittelemäl yht kissaa x9 Mut juups siis menin Killillä ja meil oli puomi tunti. Killi  laukka ei oikee pyöriny mut sellast se on aina ku on kurasta ;)

2.6. Haettiin torkat sit aamul ja sain nostettuu 3 numeroo! Olin ihan et jee. Mut kun sato, en ratsinu. Koht lähettiin perheen kesken amarilloon syömään. Enne amarilloo käytii viemäs mun kosketusnäyttö korjauksee.. Tai siihen soneran liikkeeseen ja sieltä se lähtee tampereel. Sieltä kotiin ja takas poriin isovanhemmil ;)

3.6. Tänään meit tultii hakee (mua ja mun veljee) joskus 14 aikaa ja kotona olin vasta 16 aikaa jonka jälkeen olin Viltsun kanssa. Katottii telkkarii ja lenkitettii Hani.

Ja sellanen tiedotus kaikille et seuraava postaus tulee taas varmaa ens sunnuntaina kun ke on ratsastus, to syhnttärit ja pe yks luento raviradal. Voi ol tietty et jaksan postat aiksemminki mut .. ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti