lauantai 2. helmikuuta 2013

niin paljo tapahtunu mut otsikkoo ei vaa keksi

Otsikko on 100% totuutta. Ensinnäkin anteeks mun epäaktiivisuus. Oon kyllä ratsinu aina kun on ollu aikaa mut pääasiassa joko videoinu tai ilman minkään näkösiä kameroita oon menny. En ala kertoo niist ratsastuskerroista vaan tästä päivästä.

Ensinnäkin, Viltsu on nyt 15, onnee hälle :)! Sen synttäreitä lähettiin viettää junalla Tampereelle kahestaan. Aamusti piti olla juna-asemalla jo ennen 7 koska junan lähtöajaksi oli merkattu 07:18. Paikat saatiin toisesta kerroksesta, eli mentiin sinnepäin intercityllä. Perille päästiin 08:52. Hilluttiin siinä juna-asemalla lähes 45 minuuttia kun uunnitelmissa oli mennä ihan ekana Kaviolaan joka aukes sitten vasta tasan kello 10. No tottakai me siellä oltiin liian aikasin .. Seuraavaks käytiin ratsukellarista, kummastakaa paikasta i ostettu mitää. Mentii haaveilee isommista rahapusseista. Sit m mentiinki jo syöpöttelee subwaylle, Molemmat otti sellasen 30 senttisen vaaleen seasam leivän. Nams. Kierreltiin ympäri tamperetta mm. kartan ja mun kännykän navigattorin avulla. EI löytyny Supernaturalin 6 tuottaria mut paljon muuta tooosi turhaa tuli ostettuu .. Mukaaan tuolta lähti korvikset, uudet kuulokkeet ja ns. extra pitkät tekokynnet jotka sattuu olee mun heikkouteni.












Huomaa et me asutaa josain tuppukyläs meinaa etittii varmaa 20 minuuttii yhtä kauppaa mikä sit oliki ihan meijän vieres. lol. Normaalilla taajamaanjunalla puksuteltii takas. Olise intercity kyl paaljon mukavampi :'D Kotona olin sit joskus Kuuden jäljist. Kaikin puolin mukava reissu :)!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti