perjantai 18. tammikuuta 2013

turhin postaus ikinä

lol. Mua ei nyt oo hetkeen kiinnostanu yhtään ratsastella, postailla tai ylipäätään olla pihalla kun iski taas nuha. nam. Oon tasan kolme kertaa ratsastanu tänä vuonna. Kaks kertaa testasin uutta ja yhellä kerralla liikutin Pepin sitten viimestä kertaa kans. En aio alkaa turisee yhtää mitään sen hepan ekasta testiratsastuksesta ku vaihdoin harjan ja merkinkin ompelin ni heppa muutti muotoaan aika paljon. Enkä mää tota Pepin ridaamisestakaan jaksa sepittää mitään isompaa, Shara oli meillä sillon Lumikilla ja me hypättiin niillä kahella.

Nyt nää päivät on tosiaan menny ihan palautumiseen täst nuhasta ja yrittäny samal kärsii sitä ilman lääkkeit. ah. Mulla sattu vielä eilen olee niin kuiva nenä et tuli mukavat 5 kertaa verta nenästä, ja sitä edellisen päivänä tuli neljä kertaa. Mut eile tuli kerran koulussaki. lol.

Mut eile mä sit hilpasin Sharalle pitkäst aikaa ku eime paljoo ol nähny ku mää oon ollu kipee, en käy tallilla eikä kyytiikään oo ollu. Nyt mulla oli mukana uus heppa Hönö. Suokkipappa on kyseessä. Mua vähän ärsyttää toi rotuvalinta nyt jo ku ei oikee muistuta suomenhevost mut no sen kaa on elettävä.
Pääsin menemään sinne jo joskus 15 aikaan ja oon onnellinen ku oli vielä valosaa. Ja jep, tottakai alko autossa vuotaa verta nenästä .. mää sit siin yritän taiteil jotain ja ku pääsen autosta ulos joudun sylkee sitä ja muuta mukavaa. aws. Nyt Sharan ja niitten pihalla on sellanen soma veritipoista koostuva jono. heh

Me ei heti hilpastu ratsimaan, lämmittelin hetken ja mentiin sit. Mul oli kamerakin mukana. Pidemmällä putkella kuvailin. Mua kalvaa se ku must tuntuu et oisin hyljänny sen pikkusemman, niisk. Shara nappas tallista Cassun ja m hypättiin. Lämppä oli nopee ja kun oli ihan kiitettävän paljon pakkasta ni alettiin hyppää aika nopeesti. Alotettiin 20 cm ja lopetettiin 90cm. Videoitiin ja räpsittiin kuvia lähes kokoajan ja lainasin Sharan jalustaa, aws.






Lopuks me mentiin viel siihen tielle kuvailemaan ja henkeilee hepoilla feat kamera tietty. Kuvat ihahnan tärähtäneitä ku oli jo aika hämärää..






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti