sunnuntai 17. helmikuuta 2013

päivä pannassa pitää kirkon loitolla

En oo viikolla keppareilla menny kun toi aktiivisuuden taso on taas lässähtany alas. Eilen kuitenkin Shara tuuppas meille ittensä yöks ja hiihtolomakin alko :)! Enköhän nyt yritä saada innostusta nousemaan loman kunniaksi ettei se mene vaan sihvalla löhöilyyn vaikka onhan sekin ihan mukavaa hommaa :p.

Muttamutta kun Shara tuli lähettiin heti käymään prismassa mässyy hakemassa. Mitä elämä olisikaan ilman mässyä. Kuppareissun jälkeen napattiin pari heppaa, mä Fiascon ja Shara Vihjeen ja alettiin menee heillä sarjaa.Oli tosi liukasta mut ihme ettei kumpikaa kaatunu. Videoitiin ja otettiin muutama kuvakin, Vihjeestä tosin ei oo yhtäkään ku kamera heittäyty uusavuttomaks.


Seuraavaks läheettiin Sharan kanssa hillumaan yhelle pellolle. Hepat vaihtu Cassuun ja Tomppaan. Ei oltu kauaa ku kamerasta loppui akku ja jalat alo kylmenemään ku lenkkareilla olin liikenteessä. Riuhuttiin ja kuvailtiin ja mä kaaduinkin kerran. Ei siis mitään ihmeellistä tapahtunu.

Laatu  mut jotenki nii koomine .. aiheutti monet repeemiset.

Eittä sellasta. Tänää ei ratsastettukkaa ko oltiin tallilla ja aamu meni SPN'än kattelemiseen. Tähän loppuun pikkusta mainostuta että Fiascon pistin myyntiin ja TÄSTÄ topaan :) Vika heppa seillä.

2 kommenttia:

  1. Höh, mulla alkaa hiihtoloma vasta vk 9. Mut vietä sä kiva loma kun mä ahkeroin koulussa! :-)

    VastaaPoista