keskiviikko 8. elokuuta 2012

Vaskirannassa 6-7.8

Jep täst tulee lyhyt postaus mut tuli kirjotusinto kerranki ni pitää käyttää se hyösyks :'D

6.8. Oli päivällä lähtö tuonne vaskirantaan koska veljellä jääkiekkoleiri säkylässä. Ajomatka kesti noin tunnin ja oli tosi ihana fiilis siel autos ku ei kunnon ilmastointii, kamalasti tavaraa ja koira :'D Noh ekaks käytiin hakemas avain siihen mökkiin ja lähettiin sit sin. Sinne ku mentii tajuttii et ollaan tosi lähellä paikkaa, josta käytiin hakees Hani ♥ Mut kun päästin mökkiin asetuttiin ja tutustuttiin paikkoihin. Olin henkisesti aika järkyttyny näkemästäni. Mulla oli mukanani EVe mut unohdin yhden ossasen jalustasta kotiin, millä saa kameran jalustimeen. Mäpä en siis kuvannu ku ratsastin. Mut koulua väänsin ja kävin tutustumassa lähimaastoihin. Noh ietettiin iltaa ja kävin ulkona vielä kuvailemassa maisemia :) Nukkumaan menin 11 aikaa koska mökissä ei ollu tv'tä :(.
7.8. Lähin 11 aikaa suuntaamaan Raisioon, tarkemmin ikeaan. Mentiin sinne haakee mulle yhtä hyllykköä mut mukaan tarttu paljo muutaki esim. uus lasi mun koulupöydälle. Sit kävätiin myllyssä. Sinne mentii hakee koululaukkuu mut ostettii jotai muutaki :) Sit illemmalla päätettiin et lähetään kotiin koska mökissä ei viihdytty. Kotona olin 18 jälkeen. Meidänhän piti olla ssiellä koko viikko. Kuvailin vielä eveä siinä ennen lähtöä.


















8.8. Menin Viltsulle mukanani Cassu. Hypättiin siellä sarjaa ja Viltsu meni Kapella. Korkeimmillaan sarja oli 70cm -> 80cm -> 90cm. Hani oli mukana enkä kuvannu koska kamera oli kotona. Olin siellä joku 3 tuntii ja lähin naama ihan maalissa kotiin kolmen aikaan koska mulla oli ratsastus. Tallille 16 aikaan ja menin tunnin Hesellä. Ravi meni kivasti mut laukka ei. Ekaa kertaa menin näil uusin ridahousuil. Hyvät on :)!

Huomenna menen Viltsun kanssa Paksulle ja perjantaina Shara meille yöksi :) Lauantaina oon 'koko päivän' Sharan kaa ja sunnuntai on vielä auki :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti