sunnuntai 28. huhtikuuta 2013

Kisat ja muuta mukavaa

Tosiaan - oikeesti mun joka postaus alkaa varmaan sanalla tosiaan, lol - nyt oli sitten nämä mun ja Sharan kisat. Tosin ne oli jo eilen mut jee. Mä hipsin Sharalle jo puoli kymmenen aikoihin ja tehtiin lähtölistat ja muuta pikku valmistelua. Viltsu tuli jossain kohtaa kanssa sinne meidän orjuutettavaksi, muttei kuitenkaan kisannut. Kisaajia alkoi valua paikalle heti 11 aikoihin ja viimeiset tulivat muistaakseni joskus ehkä varttia vaille 12. Kun kaikki oli tullut, aloitettiin luokalla puomi-30cm. Sen jälkeen olivat 30-50cm, 50-70cm, 70-80cm ja HeC. Jossain välissä käytiin kylläkin lämmittelemäsä sisällä. Kisaajille tyrkytettiin kaikkea mahdollista ruokaa ja hyvin kaikki meniki. Kisaajat alkoivat pikkuhiljaa valua pois ja mekin sitten siistittiin paikat Sharan kanssa.  Mulla taas vaihteeks oli jotain kaikkea vastaan koska tiputin oman järkkärini ja sen jälkeen Sharan. lol. Pikkuhiljaa alettiin mä ja Viltsukin lähteä.


Kierrettiin Viltsun kautta Salelle ja sieltä vielä friitalan puolelle hakemaan jotain leffaa. Viltsu tuli meille tosiaan yöksi ja mukaan tarttui mässyn lisäksi kaksi elokuvaa, Sinister ja MIB 3. Vähän komediaa kauhun perään. Tosin me ei jaksettu tota MIB 3 illalla kattoa vaan mentiin sitten Sinisterin jälkeen nukkumaan. Sinister oli kyllä aika hyvä leffa vaikka puolet siitä vietin pää peiton alla XD. Mun henkinen puoli ei kestä. Aamulla sitten katottiin se MIB 3 ja Viltsu lähti kotio. Mä jäin ihan yssin, no ok en koska porukat oli kotona.

Jaksoin kuitenkin lähteä pihalle ja ensimmäinen juttu mitä tein, oli että korjasin ja uusin mun tarhat. Ennenhän niitä oli kolme, tammoille, oreille ja ponioreille. Nykyään on kaksi, tammoille ja oreille. Tammatarha on vään edellistä pienempi mutta sillä selvitään nyt loppu vuosi, ainakin kesän yli. Heitin hepat ulos ekaa kertaa tänä vuonna, kyllä olen laiska. Suunnitelmissa oli että ratsastaisin hiukan Demillä. Hyvinhän se alkoi, varustin tamman ja pystytin esteenkin kentälle ja kamerat oli valmiina ajatuksena kuvata matskut jonkunmoiseen koosteeseen. Mutta ei. Kyykinstyn, polvesta kuuluu epätavallisen kova napsahdus ja jäätävä vihlaisu polven sisällä. Ei auttanut kuin pompata pystyyn että jalat sain suoraksi. Kipu lakkasi ja ajattelin että se oli vain yksi niistä ohimenevistä vaivoista. Alan ratsastamaan ja aina kun polven koukistan edes vähän yli 90 astetta se sama vihlaisu on siellä. hiukan rääkkäsin itteäni kuitenkin ja menin ihan sileellä varoen sitä polvea. Se ei tuntunu miltään ennen kuin sitten hyppäsin sen esteen kerran ja sieltä se vihlaisu taas tuli. Muuta en kyllä vainu sanoa kuin L.O.L. Juuri kun kentät ihanan sulat ja ilman kenkiäkin pystyisi jo menemään. Olis se jo olis ehjät jalat ♥


Teen varmaan niin kisoista kuin tänpäiväsestä sekoilusta lyhyet koosteet, mutta tähän hätään en niitä valmiiksi saa :/ Myöhemmin sitten .. ehkä.

2 kommenttia: