sunnuntai 3. maaliskuuta 2013

Kissajussit ja Härri Potti

Joo totatota .. :p Torstaina taikka perjantaina en oo jaksanu ratsastella yhtään ku oon olli ihan poikki jostain syystä. heh.

Lauantaina Shara tunki ittensä meille ja melkeen heti me lähettiinkin ratsastamaan. Tai no, miksi sitä ny voi sanoo ku hiippailee koiran kanssa tiellä. heh. Mulla oli Hönö ja Sharalla sitten Raisu. Oli ihan kamala ilma, tuuli, oli kylmä ja kaiken lisäks sato lunta. Tuntu et ois ollu tyyliin -10 astetta. hyi. Alussa mentiin vaan tiellä mut jossain kohtaa päästiin pellollekkin hihhuloimaan. Pellolla me sitten rallailtiin minkä jaksettiin. Hani oli tosin se kaikkein nopein yksilö. Ei ollu kameroita. Mää itseasiassa kaaduinkin kerran. Lähettiin vähän ajan päästä kävelemään salelle taas Hanin kanssa ja sillä matkalla me kaaduttiin molemmat. Mä mennessä ja Shara tullessa ja vielä samassa kohassa! Oli kyllä tosi liukasta hyi. En kuvannu yhtään tuolloin :/ ..

Tänään olin aamulla kirkossa ja tajuttiin vasta siellä sisällä et siellä oli joku konfirmaatio ja oltiin siel niinku vaa sen riparimerkinnän takia :'D nolotti. Kaiken lisäks siel oli kaks meen luokkalaista konfirmoitavana heh. Kotona olin kuitenkin jo kaheltatoista mutta ulos raahauduin vasta kahen jälkeen. Nappasin mukaani Casin ja menin riehumaan sen kanssa ekaks takapihalle ja sen jälkeen etupihalle. Testailin taas tota oria. On kyllä mukava heppa :3

 

Tän jälkeen homehduin vähän aikaa sisällä ennen kun lähdin Viltsua vastaan mukanani Hani. Viltsulla oli sen uus heppa. Käytiin meillä ja mä nappasin Demin ja jalustan ja me lähettiin henkeilemään kivitielle. Kuvailtiin siinä kaikessa rauhassa kaikkee sekoa, videoinkin vähän. Mun viimisellä peltorundilla mä sanoin et olis kiva jos kaatuis tonne ja heh tottakai mää vedin sinne nenälleni ja repäsin Demin ohjista ihan kohtuu hyvin siinä samalla. Tuli videolle mun kameralla ja Viltsu otti omalleen kuvia. Mulla ei nytten oo niitä mutta laitan tähän alle kuvien jälkeen kui taidokkaasti lensin nenälleni. Saa nauree ;)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti