torstai 10. tammikuuta 2013

50 faktaaaaa ....

Joo, mut haasto Nellie ja hänet haastoi sitten joku muu kertomaan ittestään 50 faktaa. Laitan jotain kuvia tonne väleihin ettei tulis ihan kamalan tylsää luettavaa :D Mut joo tähän väliin ilmotan etten oo ratsastellu tänvuoden puolella mielestäni kertaakaan .. lol.

1. Supernatural ♥
2. Misha Collins ♥
3. Cas ♥
4. Meen kirkkoon sunnuntaina
5. Oon tauolla ratsastuksesta
6. Ja tosi epäakiivinen keppareilla

7. Oottelen just postista Supernaturalin 5 tuotantokautta
8. Tää video x)
9. Nauran.
10. En vois elää ilman Viltsua tai Sharaa ♥


11. Mulla on pakkomielle kynsieni laittamiseen ja tekokynsiin
12. Mulla on koira
13. Ja omistan myös pakkomielteen Supernaturaliin
14. Myös tämä video on kattomisen arvonen xD
15. Oon kattonu ton videon yli 10 kertaa
16. Nauran ittelleni
17. Oon aikas pitkä
18. Nukkumaankin pitäis mennä
19. Myös Criminal Minds on aikas mukava sarja
20. Mulla on myynnissä tiedoton


21.  Haluun Amerikkaan
22. Ja Lontooseen
23. Pontso on kova poni
24. Ainoo miinus on et Pontso on hevonen
25. Joudun kattomaan ja kuuntelemaan jotain jääkiekko juttuja melkeen 24/7
26. Tää video on sit muuten vaan hyvä
27. Mä pyrin menemään joka arkipäivä nukkumaan jo 9 aikaan ..
28. .. koska tarviin melkee 10 tuntii unta etten muistuta pandaa
29. Syön pannaria
30. Teen joskun erikoispostauksen kun mulla on 30 (tai enemmän) lukijaa


31. Karhut on söpöjä
32. Olin kesällä Kolmårdenissa
33. Siellä oli symppiksiä eläimii
34. Tein uuden vuoden lupauksen ..
35. .. ja pyrin olemaan naksuttelematta sormiani
36. Ja läpsyttelen sormia tavalla, jota ei kovin moni osaa (kaksi mun lisäksi)
37. Mulla on Supernaturalin 2,3 ja 4 tuottarit

38. Saan kesällä ehkä skopan

39. Mut mul on ihan sama saanko
40. Oon tippunu hevosilta kerran


41. Oon liikaa koneella
42. Ja liikaa tv'n edessä
43. Haluun talvin mahdollisimman nopeesti poies
44. Ja kesän tilalle

45. Benny ♥
46. Tarviin rahaa ..
47. Et voin ostaa lisää SPN'ää
48. Mun pikkunen kultini täytti just 6 ♥
49. Nämä faktat ovat olleet todella tärkeitä
50. Jes vika.

1 kommentti: