sunnuntai 23. joulukuuta 2012

.. olen sanaton :'D

Anteeks eh, yli kuukausi tässä sitten hurahti ku meikäläinen piti pikkusen tauon tästä postailun maailmasta :'D jep mut joo, paljon on tän reilun kuukauden sisällä tapahtunu niin kepparipuolella kun ihan muutenkin. Enhän mä mitään taukoa keppareista pitäny mut joo. Ihan ensinnäkin et Hoppnet ja Myy on lähti keskuudestamme mut uus tulokas xx-ori Fiasco tuli tilalle. Laittelen kyllä kuvia menneestä kuukaudestä tähän postaukseen mut lörpöttelen nyt oikeen urakalla sit. Todistukset saatiin, tyytyväinen oon! odotin huonompaa ;) Jouluaatto on huomenna, maailmanloppu oli perjantaina, kohta alkaa uusivuosikin D: ihan sika nopeesti menny tääkin vuosi ;( mut sillainhan se menee, vuosia tulee ja vuosia menee, kohta mäki huomaan et ohho, tuli just täytettyy 80. Iik. Haniki täyttää jo 6 .. vanha alkaa seki jo olemaan. Mut joo jos jotain kiinnostaa toivoin joululahjaks uutta objektiivia, supernaturalia ja vähän sitä mässyyki ;)

xx.o. Fiasco
edustava :D

Joo mutmut .. ei ny oo kauheesti muista kuvia mitä vois julkasta ku oon aika ammatti kuvaaja. Ja näin loppuun et pari videookin on tullu ulos tauon aikana! :D

Tää tuli ulos päivä tauon alkamisen jälkee :)

Cassusta vuosi video :)

Ja sit tällänen perussäätö :)

Ja kiitän Sharaa yt myö näin tuosta joululahjasta minkä minulle anoi :) Kiitos :D!
Mutmut huomenna tulossa postaus taas ja siitä sitten joudutte odottamaan uuteenvuoteen, sillon luvassa astetta pidempi postaus :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti