lauantai 29. joulukuuta 2012

Menneitä päiviä

Otsikko on astetta mielikuvituksellisempi yms kaikkee muuta mukavaa ;). Tän postauksen ideana on ihan kertoa muutamasta menneestä päivätä. Mut joo.

No Nellie tuli meille yöks keskiviikkona, 26.12. Hänel oli mukanaan sit Fobia ja Bree. Eka oltiin isällä ja katteltiin supernaturalia kunnes mentiin sit pihalle ja maastoon ft. Viltsu ja sillä Ossi. Ei pitkä lenkki ollu laikaan ja kun oli jo aika hämärääkin nii .. Mulla oli Tomppa ja toi uus objektiivi joka oli tietty kiinnitetty kameraan :'D testailin sitä siinä sitten. Nelliellä oli Bree. Käytiin lopuks vielä pappiksella ja näin. Heitin kotona Tompan takasin talliin ja mentiin sisälle homehtumaan. Torstaina kun saatiin ittemme raahattua pihalle, ratsittii. Esteitä mentiin ja mulla oli Fiaco .. taas :'D Sillä vaan on niin mukava mennä kun se on sellanen. Nelliellä oli Fobia. Ekaks me mentiin ihan sarjaa kunnes laitettiin niistä okseri. Pystyin ylittään metrin mut 105cm oli sit jo liikaa. Nellie haettiin sit iltapäivällä 16 aikaan. En tehny sit enää mitään.



Eilen sit, perjantaina, lähin Sharalle yöks. Mukaan tuli ihan jäätävästi kamaa kun käytiin ratsastamassakin :'D Oikeestaan se oli mun toisteks viimenen kerta nyt. Demi oli mulla mukana. Menin joskus kahen aikaan ja kolmelta oli lähtö tallille ni katottiin sit siin yks SPN jakso :). Tallilla olikin sit ihan perus tunti yms. Menin Killillä ja pääasiassa ravattiin tunnilla josta on onnellinen koska oli astetta kylmempi ja heh arvatkaa vaa kuka siel kulki itku kurkus ja hoki et 'on niitä pahempiakin kipuja' :') Joo illal ei sit tehty muutakun katottiin SPN'än eka jakso ja sit kakkosesta parit. Ilta menikin sit siiä. Tänään me ratsittiin sit kun jaksettii raahata ittemme ulos. mä menin Demillä ja Shara Vihjeellä. Otettiin kans söpö ryhmäkuva kaikista siellä olleista hepoista. Mä pääsin tälläkertaa yli ton 110cm. Kuvattiin kans siinä ja mulla oli taas toi pidempi objektiivi. Loppupäivä menikin SPN'ää kattoessa ..taas :'D

laatu ♥
täski tää laatu 11 ++
Siinä ne törröttää niinku sillit suolassa :) Kuvasta puuttuu Tomppa, Peppi,  Fiasco ja Eve :)





Nii ja jos joku ihmettelee kuka toi alarivin keskimmäinen on ni se on uus Vanu :) Myyntiin menossa mikäli oikein ymmärsin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti