tiistai 4. syyskuuta 2012

Kaikkee turhuutta + uus ponskinen

Tosiaan, pienoinen päiitystauko on ollu kun en oo kauheesti mitää duunaillu kepukoitten kaa. On ollu kaikkee muuta ku koulu rassaa ja Malla + ratsastuskin vie aikaa :)) mut siis ..

30.8. Lähdin Sharalle ft. Viltsu. Mulla oli kaakkina mukana Eve ja Viltsulla Siru. Me hypättiin ehkä just joku tunti. Yritin sit ilman kepparii 125cm mutei onnistunu..jalat paino. Mut me testattiin Sharan uudet estetolpat. Kamera oli mukana joten tuli jotain räpsyttyä .. Ratsimisen jälkeen sisälle perinteileimään (onkse ees sana x'D) Lopuks mentii siihen tielle oottamaan noutajaa :)









Seuraavan kerran ratsastinkin sitten 3.9. Shara tuli meille ja mä ratsastin uudella heposella RH's Deadlinella aka Demi. Kyseessä on -06 puoliveritamma. Sharalla oli mukanansa Vilma. Shara piti aluks mulle ja Demille tuntia un halusin testailla tammaa. Ekaks väännettiin jonkunmoista koulua ja tämän jälkeen hypättiin. Pompin tammalla jotain 60 --> 80cm sarjaa. Mut Shara näpsi kuvia. Jossain kohtaa SHara tuli mukaan Vilman kaa ja mä lopettelin Demin ratsastusta. Pidin sit Sharalle jotain tuntii mut se väsähti :') Mulla oli hepat ulkona sen aikaa ku me ratsastettiin ni nappasin ne sisälle.






Weed, tänään mä sitten heti koulun jälkeen nappasin tallista taas Demi ja loput heitin pihalle. Koulua oli tarkoitus vääntää ja sitähän me sitten mentiinkin. Testailua taas että pääsee paremmin käsiksi hepan luonteeseen. Lisättyjä ja koottuja askellajeja, laukan vaihtoja ja muuta mukavaa menin. Otin mutaman kuvan, pääasiassa videoin :)! Ei mulla muta tästä päivästä .. No jouduin lopettaa ratsastamisen ku sato ja hepat oli pihalla ehkä 4 h :)!



Ja hei, Grim on myynnisä LH: 15 e + postarit .)!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti