sunnuntai 8. joulukuuta 2013

Haaaaste

Mä nyt oon saanut tän haasten jo neljältä ja päätin että vastaan Viltsuh.in kysymykiin koska ne oli varmaan vähiten henkeviä :')

 Normaalit pelisäännöt
-Kerro 11 asiaa itsestäsi 
-Vastaa haastajan 11 kysymykseen 
-Keksi 11 uutta kysymystä 
-Haasta 11 bloggaajaa
-Kerro bloggaajille, että olet haastanut heidät



11 juttua musta

1. En odota joulua.
2. Kattelen Supernaturalia ..
3. .. ja Vampyyripäiväkirjoja
4. Jään helposti koukkuun erillaisiin tv-ohjelmiin.
5. Kuvaan ässien -02 kahden joukkueen pelejä suorana nettiin
6. Multa hajos videokamera .. taas.
7. Mulla on molemmissa korvissa 3 reikää.
8. Tästä koneesta millä teen tätä, puuttuu kaksi näppäintä.
9. Mulla on enää yhdet kokeet ennen joulua.
10. Pelaan parhaillani The Impossible Quizia.
11. Hanilla teetetään pennut ♥



Vitsuh.in kysymykset mulle


1. Mitä pelkäät eniten?
- Pimeää.
2. Oletko pitänyt taukoa keppareista?
- Jep.
3. Oletko jouluihminen?
- En.
4. Minä viikonpäivänä olet syntynyt?
- Tiistaina.
5. Minkä merkkinen & mallinen kännykkä sinulla on?
- Samsung Galaxy Express
6. Pahinta mitä sinulle on sanottu keppihevosista?
- Ei hajuukaan kun ei oo aikoihin enää sitä piikittelyäkään tapahtunu.
7. Teetkö videoita?
- Jep.
8. Pidätkö harrastustasi tärkeänä?
- Jep.
9. Kolme lempiainettasi koulussa?
- Äikkä, kuvis ja saku
10. Miten perheesi ja harrastuksestasi tietävät suhtautuvat siihen?
- Aikalailla kaikki hyväksyy eikä puhu asiasta.
11. Millaista musiikkia kuuntelet?
- Mummontapporokkia. Ainaki leikisti



Mä en haasta ketään koska tää haaste on lähiaikoina kiertäny kaikki blogit joten en mä niillä kysymyksilläkään vaivaa päätäni.

---
Se myday nyt viivästyy kun en tiiä koska saan pätkät joten jes. Huomenna tulee varmaan taas ihan päivittely postaus un en siä tähän samaan jaksa tehdä.

1 kommentti:

  1. Kivan omalaatunen blogi:= ja iha liian hieno ulkoasu!!
    http://training-diaries.blogspot.fi/

    VastaaPoista